RADAR CRM – Uren en facturatie
Combineer de kracht van RADAR en iMUIS Online. Je hoeft nooit meer op twee plekken je klantgegevens handmatig bij te werken. Als je binnen RADAR klantgegevens toevoegt of wijzigt, worden deze gegevens direct verwerkt in je administratie. Op het moment van factureren, worden de boekingen automatisch verwerkt in iMUIS Online. Je hoeft alleen maar een verbinding te maken via cloudswitch tussen je iMUIS Online administratie en RADAR Software! Vervolgens worden facturen voortaan automatisch geboekt in je financiële administratie!
Voer klantgegevens op 1 centrale plek in. Geen handmatige handelingen meer bij het boeken van je facturen!
Over RADAR Software
RADAR software: CRM innovatie in Accountancy! Je klant centraal overal en altijd!
RADAR Uren voor accountancy werkt optimaal samen met iMUIS Online. Al je medewerkers kunnen zo snel en makkelijk mogelijk hun uren schrijven. Daarmee heb je een compleet en snel inzicht in de tijdsbesteding van je medewerkers en up-to-date managementrapportages en ben je altijd direct op de hoogte van de realisatie van de werkzaamheden en de stand van de nog te factureren uren. Alle facturen worden uiteraard elektronisch verzonden per e-mail als pdf- en als UBL-bestand. Of de facturen worden elektronisch verzonden door de integratie tussen RADAR en eVerbinding.