Incura en MUIS Software realiseren software integratie om de zorgprofessional nog verder te ontzorgen
Persbericht Heemskerk/Haarlem, 5 september 2019
Incura en MUIS Software slaan de handen ineen om zorgprofessionals nog beter van dienst te kunnen zijn bij de administratie. Beide softwarebedrijven stellen het ontzorgen van de klant centraal. Daarom hebben de partijen afgelopen maanden hard gewerkt aan een integratie van de twee softwareprogramma’s. De volledige integratie tussen beiden en het speciaal door Incura ontworpen dashboard zijn de volgende stappen om professionals in de zorg nog meer te kunnen ontlasten op administratief gebied.
Zorgprofessionals besteden het liefst zo min mogelijk tijd aan de administratie. Incura en MUIS Software begrijpen dat. Daarom zijn Incura en iMUIS Online, het online boekhoudprogramma van MUIS Software, nu volledig met elkaar geïntegreerd. Vanuit Incura hoeven er geen extra handelingen te worden verricht om de boekhouding te doen, doordat er met een Single Sign-On verbinding direct in iMUIS Online gewerkt wordt. Daarbij schakel je met het speciaal ontworpen dashboard snel tussen verschillende functionaliteiten zoals bankafschriften en debiteuren. Met een minimale inspanning kan de zorgprofessional heel eenvoudig de boekhouding bijwerken zodat het dashboard altijd direct inzicht geeft in de financiële status van de praktijk. De zorgprofessional kan het dashboard bovendien naar eigen behoefte inrichten.
Bij het realiseren van de integratie is veel maatwerk verricht: “We weten als geen ander dat veel zorgprofessionals graag veel tijd willen besteden aan de patiënt. De financiële administratie doen ze er noodgedwongen bij. Door de speciale aanpassingen in iMUIS Online is het boekhouden nog simpeler en zelfs leuk geworden! De eenvoudige vergelijking met voorgaande jaren geeft voor de zorgverlener inzicht waar hij/zij staat. Want een bijgewerkte boekhouding geeft niet alleen een actueel inzicht maar bevordert ook de continuïteit van de zorg aan de patiënt!” aldus Eric de Boer (Algemeen Directeur WinBase Groep).
De samenwerking met Incura is voor MUIS Software een mooie stap in de markt voor zorgprofessionals. “Incura en MUIS Software hebben dezelfde visie over administratieve software. Het moet de professional ondersteunen, informeren en proactief adviseren. Om bij je bedrijf de vinger aan de pols te houden is het voeren van een correcte en up-to-date administratie een must. Dat bereik je met onze software op een snelle en intuïtieve manier”, aldus Mattijs Wilms (CEO MUIS Software).
Benieuwd naar alle mogelijkheden van de samenwerking? Kijk hier voor meer informatie.
Over MUIS Software
MUIS Software levert al sinds 1984 boekhoud- en administratieve software aan accountants en ondernemers. Met meer dan 1.100 accountants, 20.000 ondernemers en 125.000 administraties heeft MUIS Software een groot klantenbestand en is het al meer dan 30 jaar een gevestigde naam in de accountancy sector. Het lange bestaansrecht en de constante groei ontleent MUIS Software aan haar innovatieve karakter. Momenteel richt MUIS Software zich op de “Accountant 2.0” waarbij efficiëntie van informatiestromen en workflow een centrale rol hebben in de productontwikkeling.
Over Incura
Incura maakt deel uit van de WinBase Groep, die al ruim 20 jaar bekend staat als leverancier van gebruiksvriendelijke, veilige en betaalbare EPD software voor professionals in de zorg. Software die specifiek toegespitst is op logopedie, fysiotherapie, oefentherapie, ergotherapie, GGZ praktijken en instellingen en multidisciplinaire praktijken.
WinBase heeft als doel de zorg in Nederland te verbeteren. Met Incura beschikt de zorgprofessional over een alles-in-één softwarepakket met agenda, EPD, meetinstrumenten, facturatie én boekhouding. Dat betekent dat de zorgprofessional sneller en efficiënter kan werken, waardoor er meer tijd beschikbaar is voor de patiënt.
Eric de Boer
Algemeen Directeur WinBase Groep
Mattijs Wilms
CEO MUIS Software